Febreiro 2011

Unha nova percepción dos videoxogos

Os recentes éxitos da Nintendo Wii Fit e a Nintendo DS (por exemplo Brain Training) ilustran a forma na que os videoxogos impactan de forma positiva na saúde física e mental dos nenos e nenas.
video.jpg

Na actualidade gran parte dos videoxogos asócianse con diversos estereotipos que os consideran perxudiciais para a saúde mental e física dos xogadores. Esta visión negativa dos videoxogos incide nos seus efectos negativos.

A Internet na vida das nosas fillas e dos nosos fillos

Os nosos fillos e as nosas fillas forman parte da Xeración Interactiva, caracterizada por unha maior interactividade entre o home e a tecnoloxía ou entre os propios seres humanos grazas a ela. Isto confírelles unhas características algo peculiares que convén coñecer.
Exemplo de lectura dixital


Pola súa repercusión mediática, quizá foi Tapscott quen, ao final do pasado século, deu o pistoletazo de saída ás obras que reflexionaban sobre a relación dos nenos e mozos cos medios dixitais, cando publicou "Growing Up Dixital: The Rise of the Net Generation".

Debuxar co rato

Unha das actividades que ten maior éxito entre os pequenos cando se sentan diante dun ordenador é a de debuxar e pintar coa axuda do rato ou mesmo da pizarra dixital.
bolechas.jpg

O debuxo e a pintura a través do ordenador é unha das actividades máis solicitadas polos nenos e nenas cando se colocan diante dun ordenador. Dende E-ducando entendemos que é un recurso dixital moi interesante principalmente para os nenos e nenas de educación primaria. Grazas ao goce dos máis pequenos con este tipo de aplicacións podemos inculcarlle unha serie de normas de comportamente e hábitos dixitais que nun futuro próximo porán en práctica.

Estes xogos dixitais serven para: