Xuño 2011

Adolescencia e TIC. Riscos evitábeis: O “sexting”

O uso intensivo das TIC, en calquera das súas modalidades, presenta retos socioeducativos tanto no ámbito familiar como no escolar que é preciso resolver a través de formación e información adecuadas.
imSexting-300x225.jpg

Os adolescentes de hoxe naceron inmersos nas TIC, son o que se chama nativos dixitais. Non conciben o mundo afastados do móbil e sen comunicarse a través das redes sociais, especialmente, no caso ibérico,o Tuenti, sen desbotar o Facebook, o Twitter e outras redes de menor presenza.

TIC: a necesidade dun uso de calidade

Hoxe podemos comprobar como o acceso á tecnoloxía é un feito que podemos considerar un fenómeno de masas. As diferenzas virán dadas polas finalidades e natureza do uso destas tecnoloxías.
venus.jpeg

Obxectos Dixitais Educativos (ODE)

Os Obxectos Dixitais Educativos (ODE) son frecuentemente definidos como unha colección de obxectos de información ensamblada usando usando metadatos para corresponder ás necesidades e personalidade dun aprendiz en particular.
ODE

A lectura en soporte electrónico (ERA) no informe PISA 2009

España sitúase no posto 14 de 19. Corea do Sur lidera a táboa xeral con 568 puntos, o que quere dicir que o alumnado coreano se sitúa,como media, nun nivel 4 (de cinco niveis) en lectura dixital. En Europa, as mellores medias corresponden a Islandia (512), Suecia (510), Irlanda (509) e Bélxica (507). Por baixo de España (475 puntos) sitúase Polonia, Hungría, Austria, Chile e Colombia.
biblioteca