Xuño 2011
Adolescencia e TIC. Riscos evitábeis: O “sexting”
- Etiquetas:
- Temática:
O uso intensivo das TIC, en calquera das súas modalidades, presenta retos socioeducativos tanto no ámbito familiar como no escolar que é preciso resolver a través de formación e información adecuadas.
Os adolescentes de hoxe naceron inmersos nas TIC, son o que se chama nativos dixitais. Non conciben o mundo afastados do móbil e sen comunicarse a través das redes sociais, especialmente, no caso ibérico,o Tuenti, sen desbotar o Facebook, o Twitter e outras redes de menor presenza.
- Inicie sesión para enviar comentarios
- Ler máis
- 2592 lecturas
-
TIC: a necesidade dun uso de calidade
- Etiquetas:
- Temática:
Hoxe podemos comprobar como o acceso á tecnoloxía é un feito que podemos considerar un fenómeno de masas. As diferenzas virán dadas polas finalidades e natureza do uso destas tecnoloxías.
- Inicie sesión para enviar comentarios
- Ler máis
- 2064 lecturas
-
Obxectos Dixitais Educativos (ODE)
- Etiquetas:
- Temática:
Os Obxectos Dixitais Educativos (ODE) son frecuentemente definidos como unha colección de obxectos de información ensamblada usando usando metadatos para corresponder ás necesidades e personalidade dun aprendiz en particular.
- Inicie sesión para enviar comentarios
- Ler máis
- 2875 lecturas
-
A lectura en soporte electrónico (ERA) no informe PISA 2009
- Etiquetas:
- Temática:
España sitúase no posto 14 de 19. Corea do Sur lidera a táboa xeral con 568 puntos, o que quere dicir que o alumnado coreano se sitúa,como media, nun nivel 4 (de cinco niveis) en lectura dixital. En Europa, as mellores medias corresponden a Islandia (512), Suecia (510), Irlanda (509) e Bélxica (507). Por baixo de España (475 puntos) sitúase Polonia, Hungría, Austria, Chile e Colombia.
- Inicie sesión para enviar comentarios
- Ler máis
- 2158 lecturas
-